LDRS.RO

Echipă

Carmen Strugari

Managing Partner LDRS

Manager în domeniul HoReCa cu o experiență de peste 20 de ani în dezvoltarea departamentelor de producție și calitate în industria alimentară, dar și în coodonarea echipelor de vânzări, operațional și logistică, Carmen este un profesionist care și-a continuat studiile în tehnologia și prelucrarea alimentelor, devenind auditor intern HACCP – 22000. Experiența sa este nu numai una foarte valoroasă, dar trădează un spirit antreprenorial și un fler pe care numai oamenii de succes le au. Carmen a organizat peste 4000 de evenimente, a implementat deschiderea a 10 locații take away, o cafenea, o brutărie și 4 restaurante și a coordonat un centru de conferințe cu o capacitate de 1200 de locuri timp de 6 ani.

Orientată permanent spre satisfacerea nevoilor clienților, Carmen cunoaște cel mai bine sensul cuvintelor ”cost control” și ”return of investment”. Pentru echipa ei, a ales întotdeauna modelul de leadership prin puterea exemplului, urmărind să creeze permanent oportunități de dezvoltare într-un mediu friendly, cu energie pozitivă.

A fost mereu de părere că un lider adevărat e definit de trei lucruri pe cât de simple, pe atât de importante:

Un lider adevărat muncește cot la cot cu echipa lui.

Un lider adevărat e atent la fiecare cuvânt.

Un lider adevărat își asumă responsabilitatea.

Mariana Mitroi

Managing Partner LDRS

Cu o mentalitate ”hands-on” și o atitudine ”can do”, Mariana este un profesionist în domeniul ospitalității de peste 18 ani, perioadă în care a organizat peste 3000 de evenimente și a coordonat proiectele de inaugurare pentru 8 cafenele, 3 restaurante și 6 locații destinate evenimentelor. Acest succes se datorează capacității Marianei de a-și folosi abilitățile de manager nu numai în domeniul organizării de evenimente, ci și pe planurile operațional, financiar, marketing și vânzări.

Mariana are capacitatea de a dezvolta strategii customizate pentru specificul fiecărui proiect, fie că este vorba despre o petrecere privată, un eveniment de 2000 de persoane, o conferință sau un plan de consultanță pentru un business în domeniul ospitalității.

Solidele cunoștințe în domeniul HoReCa fac din Mariana un bun comunicator ale cărui calități de lider se decelează nu numai în relația cu echipa sa, ci și în cadrul training-urilor pe care le susține periodic pentru profesioniștii din industrie. Pregătirea sa excede cunoștințele dobândite în cadrul studiilor de Economie și Marketing, iar exemplele oferite de experiența proprie sunt mai valoroase decât orice demers teoretic și acreditează ideea că avem de-a face cu un lider incontestabil al domeniului său.

În prezent, Mariana este gata să implementeze modele de business de succes pentru companii din domeniul ospitalității, fiind un trend setter pregătit să ia decizii executive fără teama de a-și asuma responsabilitatea.

Întrebată care sunt calitățile care i-au adus succesul, Mariana răspunde simplu: ”Seriozitatea, răbdarea, perseverența, empatia, ascultarea activă, atitudinea pozitivă și creativitatea”.

Adrian Florea

Head Chef

Creativitate, pasiune, atenție la detalii, calități de lider. Acestea ar fi, pe scurt, trăsăturile care îl caracterizează pe Adrian, LDRS Head Chef. După 9 ani de carieră ca Head Chef, în care a realizat peste 3000 de evenimente, Adrian nu numai că își știe perfect rolul în bucătărie, dar are aceeași imensă pasiune pentru gătit în fiecare zi. Atent întotdeauna la dorințele clienților noștri, Adrian creează meniuri pentru restaurante, proiectează cooking classes personalizate sau compune meniuri complexe pentru nunți cu sute de invitați. Head Chef-ul LDRS oferă cu generozitate echipei sale secretele învățate pe parcusul carierei, rămânând fidel aceluiași principiu, care face din el un profesionist desăvârșit: ”Work till you don’t have to introduce yourself.”

Floriana Popescu

Manager de Eveniment

Pasionată de inovație, planning și transformarea dorințelor în realitate, Floriana este Manager de eveniment de mai bine de 6 ani, coordonând cu succes peste 500 de evenimente. Preocuparea ei principală este să livreze experiențe care corespund nevoilor clienților noștri, fie că este vorba de aniversări de 20 de invitați, conferințe de 200 de persoane sau nunți de mare amploare. Creativitatea, energia și emoția care se regăsesc în fiecare proiect implementat de Floriana, sunt susținute de motto-ul său preferat: ”Un eveniment reușit își atinge nu numai scopul, dar depășește așteptările.”

Valentin Costea

Bartender

Valentin este nu numai un as în arta preparării și mixării băuturilor alcoolice și non-alcoolice, ci și un adevărat maestru în relațiile cu clienții. Deși a activat 7 ani într-unul dintre cele mai faimoase cluburi bucureștene și s-ar putea spune că știe toate secretele meseriei, Valentin are o curiozitate permanentă și o pasiune pentru munca sa, care îl fac unul dintre cei mai buni profesioniști din branșă. A coordonat echipe de bartending pentru sute de evenimente private, a creat rețetare originale și a conceput meniuri pentru baruri, dezvoltându-și abilitățile de manager și de a interacționa eficient atât cu propria echipă, cât și cu clienții.

Cristina Acostachioae

Event manager

După ce absolvit Management în Alimentație Publică și Agroturism, Cristina a început să lucreze în domeniul organizării de evenimente, dovedindu-și rapid nu numai abilitățile de Event Manager, ci și calitățile de trainer al echipelor de ospătari și picoli. Timp de trei ani, Cristina a înregistrat succes după succes, implicându-se în cele mai mici detalii în desfășurarea a sute de evenimente private, sociale sau corporate. Echipa LDRS este pentru ea locul unde e gata să împartă din experiența sa în cadrul programelor de internship pe care le lansăm în permanență.

Paul Stanca 

Head chef

Talentul, motivația și pasiunea l-au însoțit pe Paul din prima zi în care a intrat într-o bucătărie profesională, în urmă cu 14 ani. În scurt timp, i s-a încredințat nu numai supervizarea personalului, ci și a operațiunilor, iar următorul pas a fost să coordoneze evenimente pentru sute de persoane, concepând meniuri unice, care-i poartă semnătura inconfundabilă.
Entuziasmul, dedicarea și o etica excepțională vin la pachet cu orice proiect în care Paul se implică, indiferent că vorbim despre o petrecere privată sau despre un eveniment de mare amploare.
Expert în organizarea echipei sale, dar și în prepararea mâncărurilor, Paul are și capacitatea de a lucra “cost efficient” fără să afecteze calitatea și gustul preparatelor.
Fie că este vorba de fine dinning sau de meniuri tradiționale, creativitatea, atenția și respectul în bucătarie nu cunosc limite în echipa condusă de el, a carei deviză rămane “Fit for leaders”.