Cum devii locatie LDRS?

Daca ai o locatie care dispune de un spatiu de evenimente sau un restaurant a-la-carte si vanzarile nu merg asa cum iti doresti ne poti contacta.

Pasul 1: Analiza a locatiei

o Amplasarea locatiei, aspectul si potentialul ei precum si tipul de clienti careia i se adreseaza

o Meniuri din punct de vedere costuri, structura, achizitie materie prima, precum si preturile finale

o Personalul: bucatarie, zona de sala, departamentul de vanzari si marketing, posturile necesare precum si costurile

o Modul in care functioneaza locatia din punct de vedere operational

Pasul 2: Elaborarea unui proiect

o Propuneri pentru modificari ale locatiei (daca este cazul): marirea numarului de locuri sau reorganizarea acestora, valorificarea spatiului exterior, modificari ale designului si implicit redefinirea targetului

o Eficientizarea costurilor cu meniurile

o Eficientizarea costurilor cu personalul

o Imbunatatirea fluxurilor si a operatiunilor

o P&L

o Marketing

o Plan de vanzari (organizarea ofertelor, training pentru personalul de vanzari, model de contracte)