Cum devii locatie LDRS?
Daca ai o locatie care dispune de un spatiu de evenimente sau un restaurant a-la-carte si vanzarile nu merg asa cum iti doresti ne poti contacta.
Pasul 1: Analiza a locatiei
o Amplasarea locatiei, aspectul si potentialul ei precum si tipul de clienti careia i se adreseaza
o Meniuri din punct de vedere costuri, structura, achizitie materie prima, precum si preturile finale
o Personalul: bucatarie, zona de sala, departamentul de vanzari si marketing, posturile necesare precum si costurile
o Modul in care functioneaza locatia din punct de vedere operational
Pasul 2: Elaborarea unui proiect
o Propuneri pentru modificari ale locatiei (daca este cazul): marirea numarului de locuri sau reorganizarea acestora, valorificarea spatiului exterior, modificari ale designului si implicit redefinirea targetului
o Eficientizarea costurilor cu meniurile
o Eficientizarea costurilor cu personalul
o Imbunatatirea fluxurilor si a operatiunilor
o P&L
o Marketing
o Plan de vanzari (organizarea ofertelor, training pentru personalul de vanzari, model de contracte)